Kalendarze kieszonkowe jako sprawdzony gadżet reklamowy
Gdy zastanawiamy się nad tym, jak w ciekawy sposób oswoić potencjalnych klientów z logo i ofertą naszej firmy, czymś oczywistym wydaje się nam sięganie po gadżety reklamowe. Te nie muszą być przecież drogie, aby charakteryzować się wyjątkowo dużą skutecznością. Lista tych, na które warto w szczególny sposób zwrócić uwagę, zawiera kilka pozornie nieoczekiwanych pozycji. Tak jest choćby w przypadku kalendarzy kieszonkowych.
Źródła popularności
Może się wydawać, że kalendarze kieszonkowe nie mają już dziś szans na tak dużą popularność, jak przed laty. Mamy dla nich przecież mocną alternatywę w postaci telefonów komórkowych z taką właśnie opcją. A jednak osoby, którym wręcza się tego rodzaju gadżet reklamowy, przeważnie przyjmują go z wdzięcznością. Ta ma co najmniej kilka źródeł. Na pierwszy plan wysuwa się to, że zdążyliśmy się już do nich przyzwyczaić, korzystanie z nich jest więc intuicyjne. Doceniamy jednak również to, że zawsze mogą znajdować się pod ręką, a tym samym nie mamy powodów do obaw, że w pewnym momencie rozładują się tak, jak może to zrobić telefon komórkowy.